söndag 26 april 2009

Träning med "gamla" kursvänner!

Hejsan!
Idag var det allt bra varmt på förmiddan! Härligt spårväder( tyckte jag, men inte Bamse!) Bamse blev trött av att bara vara ute tror jag! Han skötte sig jättebra med de andra hundarna runtomkring, det var ju visserligen hundar han kände igen!
Först lade vi spåret sedan körde jag lite lydnad och så satt vi bara och njöt av det fina vädret!
Spåret fick ligga i ca en timma. Idag lade jag ett väldigt kort spår, lite för kort kände jag...
Men Bamse fixade det idag med, men måste tänka på att ge Bamse mer "lina" och lita ännu mer på honom! Efter det gick vi ut på planen igen, körde lite lydnad och luktade lite på hindren på agilitybanan, Bamse var totalt slut efter det!
Nu har vädret vänt, så nu regnar det lite! Är det inte då man ska hyra en skön film och bara lata sig? Eller kanske trotsa vädret och ta en långpromenad? Ha,ha får se vad det blir!
Tyvärr så var det slut i batteriet till kameran, så det "bidde" inga kort idag! Synd....
Hej,hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!