onsdag 29 april 2009

Fy för sjukdomar!!!

Hejsan!

Imorse kunde jag inte andas genom näsan! Huvudet värkte, örat värkte, nacken värkte bla,bla.... Alvedon & ipren men det hjälpte inte särskilt bra!

Hade tänkt att försöka gå & jobba, åtminstone ikväll, men min chefs assistent fixade en vikarie åt mig! Det var snällt. Nu blev det en KARENSDAG, JIPPI.......

Var ned till Grythyttan på morgonen. Hämtade A-L & Ebba för en skogspromenad! Bamse fick springa av sig lite! Sedan var jag & hämtade min mormor och tog henne med på en liten biltur i Grythyttan. Under tiden åt vi varsin Nogger! Gott med glass när man har halsont!!
Kändes som om jag sprungit maraton när jag kom hem!
Bamse stupade omkull på sin plats och jag lade mig & skulle försöka vila ha,ha...låg bara å tänkte på tvätten...Ja,ja inte kan man väl vila när huvudet håller på att gå i bitar...
Idag anmälde jag Bamse till Nationell utställning i Norrköping 6:e juni! Har även anmält till Avesta den 13:e juni! 2 helger på raken! Kul! Hoppas på bra Domare då:)!

Nej nu är det dax för alvedon & ipren!
Hej,hej!

3 kommentarer:

  1. Hej Sjukling!

    Det blir WP träning på lördag så du är välkommen att hänga med om du känner för det, eller ja, om du orkar... sjukling där! Får hoppas att du kryar på dig snart.

    Shit, vad jag har ont i ryggen. Kom precis in, har grejat på taket sedan jag kom hem från promenaden med James imorse. Tror jag kommer sova som en stock i natt. :)

    Kramkram

    SvaraRadera
  2. grattis och välkommen till klubben jag vaknade i tisdagsnatt med ont i öronen och så förbannat ont i nacken,ögonen svider som jag skulle ha svettsblänk i ögonen..det är vell svininfluensa vi har fått hihi kram och krya på dig Freddan

    SvaraRadera
  3. Hej

    Finns det något värre än att vara sjuk.
    Själv har jag världens hosta, vaknar alltid vid 5-tiden av en hostattack.
    Ja ja hoppas vi blir snabbt bättre.
    Ha en bra valborg.

    SvaraRadera

Lämna gärna några tasstryck!