tisdag 23 september 2008

Lördagsträning!

Hejsan!
I Lördags hade vi 2:a kursdagen med spårning.
Det gick sådär.....
Bamse var som vanligt duktig, och jag som vanligt kunde inte riktigt lita på honom grrrrr.
Det syntes tydligen ganska väl fick jag reda på efter spåret var avklarat!
Vi missade den första leksaken pga mitt dåliga "lokalsinne"!!!HA,HA. Jag kände mig rätt så hopplös, tyckte synd om Bamse.. Men vi redde upp det hela med att han fick hjälpa mig att återigen inta samma spår och hjälpa mig att hitta sin leksak som vi missat! Det fixade han galant faktiskt, då jag litade på honom!
Det var ju annars inte ett jättesvårt spår. Det var ganska rakt med an aning "sväng" på slutet!
Jag MÅSTE lära mig att lita på honom, blir så arg på mig själv! Men, men nu får vi se fram mot nästa gång, och se till att det blir bra! Motgångar, det lär man sig av hi,hi....
Hejdå!!

1 kommentar:

  1. Tjena Nennie!!! Kommer du ihåg att min pappa kallade dig för det...=).
    Va sköt att du också har blogg. Nu har jag snart alla tjejer i klassen. Kram på dig!

    SvaraRadera

Lämna gärna några tasstryck!