söndag 31 maj 2009

1/2 MH............

Jaha. Idag bestämde jag mig för att avbryta MH-testet! Bamse blev JÄTTETRÖTT! Vid moment 4 "overallen" avbröt jag & de övriga tyckte att jag gjorde rätt. När jag avbröt själv så får Bamse en chans till, det hade vi inte fått om domaren hade avbrutit! Känner att han behöver att mogna lite och få mer erfarenheter. Ja,ja men mitt i allt så är jag väldigt stolt över min vovve, för inkallningarna gick riktigt bra tycker Matte! Det är bara att gå vidare, nu siktar vi in oss på Open Show utställningen i Ö-B nästa helg istället!
Ha det så bra allihop och tack Lina för att du ställde upp med att filma idag!
Hade egentligen semester idag, men det blev kris på jobbet så det är bara att jobba på ikväll...
Hej,hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!