torsdag 30 april 2009

Ja, jag är klen...


Hejsan! Idag är huvudet ännu tyngre...suck..
Hade inget att göra, så jag satt & spanade in lite "gamla" kort på Adobe! Hittade en massa "goa" kort på Bamse!
Härintill ovan är Bamse & under här är hans mamma Alice! Ganska lika va?!








OVAN: Bamse som snuttar på mamma Alice. Här är han endast 3 veckor gammal!


OVAN: "Nya" matte & Bamse. Även här 3 veckor gammal!




Lillmatte & Bamse gosar! Vi var ju tvugna att åka till uppfödaren (Maria) för att hålla koll på Bamse fler gånger än bara en!! Här hade Bamse hunnit bli 5 veckor!



Otäckt va goa valpar är....




Här har Bamse hunnit att stadga sig i sitt nya hem! Här är han ca 12 veckor!



Den här "knuten" under halsen var tung för lilla Bamse tror jag...ha,ha! En rejäl hake....
Även här ca 12 veckor!



"Klia på mig dåååå" Här är Bamse 4 månader. Trivs som "fisken i vattnet!"


Nej, nu känner jag att jag suttit för länge! Måste gardera med Ipren & Alvedon!

Hej,hej!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!