söndag 19 april 2009

En skön dag!

Hej!
Idag har det varit en riktigt skön dag. Kl: 10.15 var jag vid Mullekojan i Grythyttan, där jag skulle agera SRÄPTANT Igen!! Jättekul! Hann ju aldrig ta ngt kort på mig själv, men jag hade riktigt tupperat hår med grankvistar i, lite sot i ansiktet så jag såg lite smutsig ut också!
Hade mormors blommiga klänning, raggsockor och kängor! Det blev riktigt lyckat, skräpade ned ordentligt, så barnen hade lite att göra när de kom!

Efter "Skräptanten"åkte jag hem till A-L och fick tvätta ur håret där! Skönt! sedan bar det av ut i skogen! Ebba & Bamse fick springa av sig lite! Tyvärr har jag inte de bilderna på denna dator, får ta & fixa över dem sedan!

Här kommer iaf lite bilder från kvällens aktiviteter vid Brukshundklubben, vi var helt själva där:



Först körde vi lite lydnad!


Lite hopp!!

Å hej!!



Lite pausvila!




Så fick Bamse nosa runt lite på agilitybanan! Det här var kul!


Tjena Matte, kolla vad jag kan!






Hoppsan, en godis!








Jaha, vad skulle det där vara då!! Inga bekymmer!

Sedan gick vi en promenad inne i skogen innan vi fortsatte hemåt! Oj, vad tiden går! Vi var där ute i ca 2timmar...husse saknade oss hi,hi...

Hejsvejs, natti,natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!