fredag 13 maj 2011

VÅRRUSET I ÖREBRO!!

VÅRRUSET I ÖREBRO 2011-05-12
För att inte ha sprungit ngt sedan förra årets vårrus, gick det ju riktigt bra! Är nöjd med tiden 32:25 iaf! Sprang hela vägen från start till mål:) Är riktigt stolt över mig själv, men den sista kilometern trodde jag att mina sista minutrar var komna ha,ha. Kan säga att det känns i benen idag..........

Bilden nedan från vä: Ida, Nicole, Peter Siepen, Emma och så JAG!!


Väl hemma var jag helt slut (22.10)! Men då krånglade Tuffas stackars mage! Var ut på 4 promenader inatt... Sovit som en kratta, men ska försöka ta igen det denna natt! Imorgon blir det trimning av Bamse. Har tvättat dem i sjön idag, så nu är de så goa i sina pälsar! Nu tycker jag att Bamse har den här riktigt fina "utställningskroppen"! Måste bara anmäla honom till ngn snart!!

Nej, nu blir det en kvällspromenad innan sängen!

Hej,hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!