lördag 24 april 2010

Ny/gammal "kompis"!

Igår var Ann-louise & jag till "mulleskogen" & släppte hundarna!
Först fick Bamse & Ebba vara lösa & busa av sig sedan satte jag in Bamse i bilen så att Ebba & Tuffa kunde lära känna varandra lite bättre:) Det gick jättebra!
Efter det blev det att åka till ett efterlängtat ställe! "Guldkringlan" har öppnat efter en stor vattenskada! De har gjort så fint där! Där blev det ett "skolbröd" & en mugg kaffe!
Ann-louise & jag har redan planerat nästa "hundträff":)

Har föresten anmält Tuffa till en inoff. utst. i Nora 13/5. Det blir många utställningar, först Bamse Söndag 9/5, sedan Tuffa 13/5 (Krisihimmelfärd) och Bamse igen lördag 15/5 i Skokloster! på Måndag är det sista anmälan till Avesta (12-13 juni), den ska jag anmäla till då jag faktiskt är ledig!

Hejsvejs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!