onsdag 17 september 2008

Lottas lekhage!!

Här vilar Bamse efter en lekstund hos Lotta!


Här har vi Lottas "gamling", Harry. Han var en helskön hane. Visade lite apportering!

"Nu kommer det någon".....Harry & matte Lotta


Utan vatten klarar man sig inte, vilken tur att det stod en skål här (Bamse)!



Här är det ngt som är ganska intressant, eller? Bamse tv, Nörska th.


Vaddå? Blir det lite godis nu, eller?


Japp, visst blev det godis! Annars är vi inte intresserade av att ställa upp på ngt kort!!
Visst är hon snygg, Nörska!!

Jag trodde att Bamse hade massor av energi kvar efter ett kort spår på ca 50 meter, så jag kontaktade Lotta (har hunddagis & hundpensionat i Knuthöjden,Hällefors).
Vi kunde komma dit så skulle Bamse få leka av sig med hennes goldentik "Nörska". Visst sprang de lite, men nog trodde jag Bamse hade mer att ge, men inte då! Det blev några "tokryck" men sedan var det färdiglekt ha,ha. Vi träffade även Lottas äldre goldenhane, Harry. Han var en skön hane. De visade lite apportering och fastän hon inte tränade så mkt med honom nu så visste han precis vad som skulle göras! Duktig tycker jag!
Tack för idag Lotta! Vi återkommer.
Nu ska jag börja förbereda mig inför en kul grej kl: 17.00!
Jag ska agera "Skräptanten" på Mulleskolan i Grythyttan då! Oj,oj vad jag ska skräpa ned ha,ha!!
Först måste jag ju fixa lite tupperat hår, skitiga kläder och mkt skräp som barnen får städa upp efter mig hi,hi,hi......





1 kommentar:

  1. Tjena skräptanten haha
    Tack för att du kom och förgyllde vår mulleträff idag det var toppen. Grythyttan har i alla fall snyggaste skräptanten!!! Kram Madde

    SvaraRadera

Lämna gärna några tasstryck!