måndag 23 juni 2008

Bamse


Hej!
Jag heter Jennie och bor i Hällefors (örebro län).
Här intill på bilden är Bamse, 13 månader!
När min gamla golden (Chess) lämnade oss förra året 14/2-2007, så klarade vi oss inte länge
utan hund. Det blev väldigt tomt hemma! Så i juli förra året var det dax att hämta en ny liten
kille, och det blev en "Bamse" på papperet heter han Baron André! Det blev en ganska hektisk tid innan vi fick honom helt rumsren! Jag hade glömt hur det var att ha en "bebis", men det blev jag påmind om kan jag lova ha,ha. Hursomhelst, jag började att åka på utställningar, vilket jag aldrig gjorde med gamla Chess. Men det har jag fortsatt med nu. Bamse har samlat på sig några rosetter, men aldrig vunnit. Två BIM-rosetter och två HP har han skramlat ihop iallafall!
Nu på Söndag ska vi till Rottneros och ställa ut! Pirrigt, men hoppas på att det går bra!
Denna blogg kommer givetvis att innehålla mest "Bamse" som ni säkert förstått nu!

1 kommentar:

  1. Hej Jennie! Lyckades ramla in på din blogg genom Maddes (som jag nyligen funnit :)). Hur är läget? Gud va kul att du håller på med utställning. Det är samma här, håller också på med uställning. Började med vår nya hund, James, som vi skaffade efter att en av våra älskade rottisar gick bort. Det är ju jättekul, speciellt när det går bra. hihi.. eller hur (såg allt att Bamse kammat hem lite vinster :)). Hör av dig. Kram Lina

    SvaraRadera

Lämna gärna några tasstryck!