måndag 21 december 2015

Gymmet!!


Idag var jag alldeles solo på gymmet!! Så jäkla skönt;)!!

Uppvärmning 10 min på cykel!!

Cykel tillhör inte den roligaste uppvärmningen direkt:/

Kände efter om det kändes i höger axel genom att köra lite biceps, men det gick faktiskt bra!;)

Vanliga hederliga rygglyft;)

En seg film, körde detta endast med vänster och med lätt vikt, då jag inte ville anstränga högerarmen/axel nåt mer för idag.
Tydligen så funkar det inte att titta på filmerna! Vilken "tur";)!!

Jag o gymmet;)!
                                                     
hahahaha!!
Squats, de känns i ben och rumpa;)!!
Här nedan kommer en länk till en bra Squatträningsfilm! Kör den;)!!

https://youtu.be/afghBre8NlI


Nu har jag bara två em skift kvar och ev ett fmskift på onsdag kvar, sen är det Julafton!!!
Ha det så bra alla;)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!