onsdag 17 november 2010

"Huvud" kontoret....

Har ju inte direkt haft tid att uppdatera bloggen på ett tag nu...har fullt upp med mormors begravning:( Förra veckan blev det lite mkt av Allt.. Nytt jobb på CEAX 510, Ovako. Att lära sig att ställa in en stor"finslipmaskin" för hand krävs att man kan koncentrera sig..det var väl lite si & så med koncentrationen. Men jag gör så gott jag kan:) Väl hemma efter eller före jobbet, drunknar man i pappersgöra + att det blir en hel del prata av i telefon, än det ena än det andra vad gäller både papper & begravningen. Däremellan ska man sörja mormor, phu!!!!
Nu är iaf tid & plats klar för begravningen. Fredagen 26/11 kl: 11.00 i Kapellet på kyrkogården.
Efter begravningen inbjuder vi till en minnesstund i Grythyttans församlingshem.
Den som skulle vilja komma kan göra en anmälan till Bergslagens begravningsbyrå 0590-10120.

Mitt i allt elände hade jag ju, för ett tag sedan, bokat biljett till Conventum i Örebro, Ladies Night! Det var skönt att få komma ifrån allt, om det så bara var för en kväll! Det var behövligt! Tror att mormor skulle ha blivit arg om jag hade stannat hemma.......

Tänker sätta in lite bilder senara ikväll från Ladies Night i Örebro!!
Kram Alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!