lördag 10 juli 2010

Semester!!!

GÖTT MED SEMESTER!!!

& vilket väder den inleddes med då! 30 grader och sol! Badade för första gången i år igår,ha,ha..lite sent, jag vet, men är ju faktiskt långt ifrån av med förkylningen än...

Men igår kunde jag som sagt inte hålla mig från att ta ett ordentligt dopp! Vi åkte till Storsand jag, Ida & 2 kompisar till henne! Var med & kastade GRIS en stund med en tennisboll (man blir som ett barn på nytt hi,hi) Efter en hel förmiddag i sol & värme i Örebro på en officiell Utställning med Tuffa, så var detta dopp inte helt fel!



Utställningen gick långt över min förväntan! Tuffa har nämligen inte bara"svart" päls utan den skimrar i brunt:( men som tydligen "växer bort", hon har ju även lite mkt hull har jag fått höra, men dettta påverkade inte Domaren Thord Byström!
Kritiken: Fem. tik bra uttryck, mellanbruna ögon, kraftfull hals tillr. substans i kropp för sin ålder, markerat förbröst, tillr. vinklad passande benstomme, bra päls ngt vågig, bra tanfärg, rör sig parallelt bak ngt marktrångt fram.

Nedan kommer lite bilder:





























































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!