torsdag 3 juni 2010

Spårträning!

Heej!
Nu var det ju jättelänge sedan jag skrev ngt här på bloggen:( Mår betydligt bättre nu än sist jag skrev iaf! Meen, hostan finns dock kvar, men i lite mildare form:)
Har ju inte kunnat träna så mkt med hundarna, men i Onsdags träffade vi Lina, James & Billy!
Till James & Bamse lade vi viltspår medans Billy fick gå ett "korvspår" & Tuffa ett "köttbullespår"!
Billy gjorde jättebra ifrån sig, men James var nog lite för het på "gröten" denna gång:)
James lyfter gärna nosen högre, därav en jätteduktig sökhund!
Tuffa var jättenoggrann i spåret, tror inte att hon missade en enda köttbulle! Duktig tjej!
Bamse, han var jätte,jätteduktig:)! Tog vinklarna klockrent, men ringade väl 2ggr:(
Var ändå nöjd med den träningskvällen! Bamse har ju inte gått ngt viltspår sedan i höstas!
Snart tror jag att Sandra kommer hem med en "viltspårschampion", Ziccan! Det går bra för ekipaget på viltspårslägret! Lycka till, jag håller tummarna för er!

Har ju satt Tuffa på lite "bantning":) Hon käkar gärna upp Bamses mat nämligen....
"Rund & glad som en kexchoklad" ha,ha
Har börjat att cykla lite försiktigt med både henne & Bamse. Det går jättebra (inte båda samtidigt alltså!)
Nej, nu väntar sängen på mig! Ska bara jobba imorgon,sedan tar jag helgen! Men i helgen väntar takbyte hos Svärmor & Svärfar! På Söndag väntar Nationaldagen med tjejcup för Ida i Örebro!
Tack & hej

1 kommentar:

  1. Lina, Baffe o Nemofredag, juni 04, 2010

    Vi tränar också cykling. Visst är det väl härligt!!
    Kul att vi ses på utställningarna. Roligt när man känner någon.
    Kram från oss

    SvaraRadera

Lämna gärna några tasstryck!