tisdag 11 maj 2010

Första "doppen" 2010

Hejsan!
Vilket väder vi har idag! Orkade inte gå ngt med hundarna men ville att de skulle få göra av med lite energi, så jag tog bilen till "Sången":) Kan lova att de gjorde av med energi där!
Har haft ngt sorts konstigt "virus" i kroppen sedan Lördag natt. Vaknade & va soppsur av svett! Kunde nog vrida ut t-shirten, vidrigt var det el. är det! Det har nämligen fortsatt varje kväll & natt sedan Lördagsnatten! Får feber runt kl: 18-19 på kvällen & en djävulsk frossa, jättekonstigt!
Var till Vårdcentralen, där de sa att det var "lite" virus, men inget att ge ngt för! Så här är det Ipren som gäller, det hjälper väl ngt iaf! Det är så konstigt, för på dagarna känner jag mig ganska kry tills kvällen kommer då det kör igång! Helsjukt!
Jaja, nog tjatat om mig! Här kommer det lite bilder från "dagens dopp"!:
































Gissa om de har haft roligt!
Nej, nu ska jag ta & ringa till Bamses "tiks" ägare & göra upp en tid inför morgondagen!!
Tjao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!