tisdag 24 november 2009

WP-sele!

Äntligen har jag bestämt mig för att Bamse ska få ett WP-sele!
Var in till Ö-b & fick lite hjälp med mätningen på Bamse av Lina! TACK Lina för att du "orkade" ställa upp med det! (Lina har varit riktigt sjuk i nästan ett par veckor nu:(men är på bättringsväg hoppas jag!) Hoppas att vi kan träffas när du kommer till "landet" & träna lite!
det var tur att jag åkte till Örebro idag! SOLEN SKEN JU DÄR!!!! Det kändes att jag fick ladda batterierna med strålarna!:) VÄLBEHÖVLIGT!!

Nu har jag iaf mailat ,mätningen på Bamse, till killen som ska sy WP-selen åt oss! Den blir nog jättebra tror jag!

Till helgen är det ju 1:a advent! Vad tiden går!
Kul, då är det bara att ta fram ljusstakarna & tomtarna:) (först bygga klart i köket!)

Nej nu är det snart sängdags!
Hej,hej

1 kommentar:

  1. Tjena... yes, nu mår jag mycket bättre, inte helt återställd ännu men oj så skönt att orka vara på benen. Var bara kul att du och Bamse kom och hälsade på... och så spännande att Bamse ska få en alldeles egen WP sele. Tänk så stor och stark han kommer bli! :)

    Vi ses ute i skogen nån dag, då kör vi lite spår alt. sök ... ja kanske även lite WP. ;)

    Ha de.. Kramar från Lina & James:)

    SvaraRadera

Lämna gärna några tasstryck!