onsdag 28 oktober 2009

"FOTON"

Det är ju som alla vet "Rosa vecka" på Sonjas fotoataljé! Passade på att ta med Bamse & Barnen
Visst blev de bra!!!:)

Oj,oj så himla bra...



Här sitter Ida! vad tänker du på?


Ett mumsigt älgben...men Bamse fick bara ha det en stund pga ej kokt ben:)




Ikväll var Ida, Beckis & Moa på "Halloweendisco"! Så här hemska såg de ut!!


Hmmm...


De har iaf Jättekul:)


Idag trimmade jag Bamse lite "grovt"! Till helgen ska han få duscha & göra sig fräsch inför utställningen i Grängesberg den 8/11! Ser fram emot den!

Själv har jag varit på "Mingel" med en massa folk ikväll. Det var modevisning & Shopping som gällde:)
Men, hittade tyvärr inget att köpa! Lägger väl de slantarna på att rusta färdigt i köket!!
Har slipat & målat köksluckor så nu är jag så j-a trött på det! Händerna kan jag snart använda som "slippapper"! Är snustorr, usch!!
Nu börjar "John Blund" att kasta sand i mina ögon, så jag antar att det är dax att
leta sig fram till sängen (om jag ens hinner dit ha,ha..)
GOD NATT!!

2 kommentarer:

  1. så otroligt bra bild på Bamse o barnen ihop;)
    Ja, de andra bilderna är oxå bra;)

    SvaraRadera
  2. risken finns att du inte hinner hahahahahahaha kramkram

    SvaraRadera

Lämna gärna några tasstryck!