söndag 20 september 2009

Sol, viltspår & älgflugor!!

Hejsan!
Vilken eftermiddag det blev! Fint väder, viltspår och "mysiga" älgflugor:)
Idag var Bamse jätteduktig tycker jag! Först fick han gå ett ganska kort spår, & sedan fick han vila & vätska upp sig tills det var dax för ett låångt spår! Eftersom Bamse inte blev särskilt trött av det första bestämde vi att han skulle få gå det andra också! Han var jätteduktig där med!
Han tog vinklarna bra och jbbade med bra fart hela tiden:)
Hade ju min "fina"kamera med mig , men batteriet i den va heldött! Så här kommer det två kort jag tog med kameramobilen istället! Inte så bra, men de fick duga!:

En mycket trött men nöjd Bamse!

" Den här bär jag matte, släpp den då!"

Hittade 2 inneboende i håret i nacken, sk älgflugor! Äckligt, men det hör ju till......
Hej svejs

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!