lördag 12 september 2009

Hälleforsmarken!

Jaha. Nu är hösten Riktigt här! Det är nämligen Hälleforsmarken denna helg:) Har hunnit att kolla igenom den nu på morgonen, men lät faktiskt bli marknadsnougaten! Är inte ett dugg sugen på det. Men jag var tvungen att handla lite på ICA innan vi åkte hem, då blev det lördagsgodis....Marabou Premium Hazelnut! Usch , den är så j-kla god!! Men än så länge har jag lyckats att hålla mig till Lördagsgodis. Äter inte ngt sött på Vardagarna, bara nyttigt! Det är bara att hoppas på att Karaktären håller framöver ha,ha....

Imorgon blir det en lång dag! Först utställningen i Dingtuna sedan hem på kalas och sedan ev. prova på blodspår med Bamse på kvällskvisten, om vi hinner med det och om Bamse orkar! Det ska bli intressant att se hur Bamse klarar det:)

Idag var Carina m. familj i Mantorp på utställning med Jojo. Fick SMS att det inte gick ngt vidare men att hon fick HP! Det är ju faktiskt inte ngt fel om man får HP!

Börjar bli lite orolig för morgondagen, ska börja att packa bilen nu så det bara är att åka imorgonbitti! Jobbar ju till 22 ikväll....

Nej, nu ska jag packa bilen, hinna göra en kycklingsallad, hänga tvätt & vika tvätt, dammsuga golven här nere innan jobbet ( börjar om 2 timmar!!)
Skriver givetvis ngra rader imorgonkväll om jag hinner!!
Kramizar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!