söndag 26 juli 2009

Ösregn & försening:(

Igår tror jag att "GUD" släppte lös ordentligt över Ransäter där utställningen var! Som tur var har vi ju tältet numera, men nu råkade vi hamna i en liten svacka...så vattnet rann ju liksom in under tältduken! Inte nog med att regnet öste ned, jag klantade till det & kom försent till ringen!
Fick hoppa in ändå eftersom det var våran klass (Öppen klassen)! Jag blev ju naturligtvis nervös & det kände Bamse av direkt & började att krångla. Han tänkte visst inte stå still så länge jag var nervös, det visste jag! Jag skämdes så över att ha missat min tur, men det gör jag nog aldrig mer om.... Hursomhelst fick han ändå en 1:a men i kkl blev han reserv!



Godis, mums!


Idag kom det en liten " Ozzy" & hälsade på! Hur go som helst! Bamse tyckte också om honom!






De är så gosiga alla valpar. Man blir ju sååå himla valpsjuk!!!

1 kommentar:

Lämna gärna några tasstryck!