fredag 27 mars 2009

"FINA BILDER!!"

Heejsan! Här kommer det lite bilder som Lina tog på mig & Bamse när vi skulle spåra lite! Tack, Lina, för de jättefina korten.
Se & njut, det gör iaf jag!

"Spåra!" Tala om startposition ha,ha..

Bravo Bamse!



Här kommer en stolt Bamse & Matte. Han hittade sin älsklingsbjörn!!


"Kolla, Lina, jag hittade den"








Oj,oj,oj....Va` vacker!













Mattes gosigos & pluttenutt!!!



Usch, får man va` så snygg, det borde vara förbjudet (hi,hi)

Tack ännu en gång för de vackra bilderna Lina!!


Nu ska jag gå och ladda inför morgondagen. Utställning IGEN i Ludvika! (Inoff.)
Håller tummarna att det går lika bra som sist (el. kanske bättre!) Vi gör så gott vi kan!
Hejsvejs!












1 kommentar:

  1. Inga problemos, jag tar jättegärna kort på snyggingen Bamse. Dessutom får jag någon annan att träna på förutom Alih & James som alltid måste vara modeller annars. :) Så tar gärna mer bilder på Bamse en annan dag. Det kanske blir Hammarn för mig under veckan igen, då hör jag av mig kanske vi kan träffas något.

    Glömde bort att du skulle på utställning nu igen. Vi håller tummar & tassar för er... LYCKA TILL! Kramkram

    SvaraRadera

Lämna gärna några tasstryck!