måndag 4 augusti 2008

Regn och åter regn

Usch! Vilket väder, det bara öser ned...bara för att jag har ledigt i 9 dgr nu!!
Jag och Bamse trotsade vädret och åkte till skogen för att spåra lite. Jag lade ett jättelångt spår (långt för Bamse) ca 50 meter, inga bekymmer där inte! Han är så snabb, så matte får verkligen anstränga sig för att hinna med, springa vill säga...
Sedan lade jag ett spår till, över stockar och sten, sick sack mellan träden, sist men inte minst över en grusväg och ned i ett dike. Även det gick i fort, så fort att Bamse fick Matte på FALL.HAHA. Jag var så inne i att springa med och inte störa Bamse när det gick så bra, jag glömde att vi var i en skog där det finns rötter och stockar + att jag inte är 15 år längre. Jag stöp handlöst framåt!!! Synd att det inte finns på en kamera för då hade jag kunnat vunnit mycket pengar. Det första man brukar tänka är ju om någon har sett en, men nu reste jag bara på huvudet och ropade "bra Bamse" fortsätt! Det gjorde han, och även denna gång gick det galant, för Bamse iallafall!
Nu sitter jag här och har ont lite här och var, men det är det väl värt....

Vi håller även på att öva inför utställningen i Askersund på Lördag 9/8. Börjar bli lite nervös, men det går som det går! Vi ska göra vårt bästa....Ringträning på Torsdag!

Ska gå och ta en Ipren & en Alvedon och gå och knyta mig.
NATTI,NATTI