torsdag 17 december 2015

Träning!!

Hej!!
Här kommer jag att fortsätta skriva och lägga ut mkt av min träning och även lite om min familj och vänner!!
 De som vill och är intresserade kan ju då själva välja att gå in här, på fb o instagram kan det lätt bli irritation om det "tjatas" om träning och "nyttig" mat för ofta😊
Varför tränar jag?
Ja, först och främst för att jag mår bra av det psykiskt och sen givetvis för att ha en "stark" kropp!
Har väl också gått upp o ner I vikt under alla år men sen jag började styrketräna hösten 2014 har jag nu kommit en bra bit påväg mot mitt "mål"....
Och vad har jag satt upp som mål då???
Ja, att få leva frisk och stark så länge det går!!!✌🏻️😄✨
Hur ser det ut just nu med min träning?
Jo, just I skrivande stund så har jag dragit på mig en inflammerad axel som ska få vila över jul med endast lätta övningar meeen, resten av kroppen ska allt röra på sig💪🏼👏🏻
Igår åkte jag till gymmet och körde crosstrainer 15 min och trappmaskinen med intervallträning 15 min sen benböj vanliga 3*10 och "sumo" benböj 3*10, frysta benböj med gung 3*30 sekunder avslutade med att köra slut på magmusklerna😅
Kommer att lägga ut en del bilder bara jag fixat en ny mobil först🙈✌🏻️
Nej! Nu blir det städning då det ska bli värdering av huset idag kl:11😁😃
Ha en skön dag o ta det lugnt i halkan!!😘

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!