lördag 26 december 2015

Ojojoj! Här går det undan..
Julen snart helt förbi och vi närmar oss ett nytt år med "raketfart"!!
Julen har varit ganska lugn o skön, inte en massa stress. Alla var nöjda med sina julklappar;)

Idag är det annandag jul och dags att äta den årliga kalkonen hos svärmor! MUMS!!

Själv börjar jag känna en liiten tendens till att det svider i halsen, men håller tummarna på att det "passerar" snabbt.. 

Inflammationen i axeln går det lite si o så med...
Var iaf ner på gymmet och körde 20 min intervallträning på löpbandet i onsdags och igår blev det en lång PW! Så skönt med lite Rix Fm i hörlurarna;)
Får nog bli en prommis idag med, eftersom jag känner lite i halsen så chansar jag inte med gymmet än!! Här nedan kommer en liten "sammanfattning" av min jul:

förberedelse av hemmagjorda köttbullar!


Jansson o potatisgratäng!

Alla julklappar!;)

Uppesittarkväll med bingolotto såklart!

En skön "Jul PW"!!

Bamse & Tuffa blev julfina.

Goda hundben i julklapp!

Mattes snygging:)

Det här fina ljuset kom Tomten med till mig;) Från min goa vän Malin<3 td="">

Spike chillar under granen;)!!

Ha det så bra nu i mellandagarna alla! Hejhej;)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!