torsdag 27 februari 2014

Igår var en fullspäckad dag!!
Först ut med dogsen på en prommis, köra Ida till skolan, till Karlskoga och storhandla! Phu, storhandling av den graden vill jag aldrig mer göra själv:0! Mot Grythyttan och hämta upp A-L som skulle upp till Banken, sen hem och packa upp alla varor, ta en kopp kaffe ..Hämta Ida vid skolan... Köra hem A-L, tillbaka till Hällefors packa träningsväskan, gå med hundarna, köra hem Marie sen fortsätta till Loka Brunn med Ida och Jonas!! Under tiden de badade så körde jag ett skönt pass på gymmet i Loka;) Så skön avslutning på den hektiska dagen;)!!
Tyckte nyss jag skrev att jag skulle vara ledig i 14 dagar! De dagarna är förbi redan och kl:14.00 börjar jobbet igen!! Nu ska jag köra Ida till skolan och sen åka ut i skogen och strosa lite med Bamße och Tuffa;)! Hejhej

1 kommentar:

Lämna gärna några tasstryck!