söndag 7 augusti 2011

VÅT utställning i ställdalen!!:( Fy är fortfarande frusen efter dagens utställning! Spöregnade hela dagen. Lämnade givetvis både tält & paraply hemma..... tur att vi hade regnjackor!!
Fick köpa en soppåse som jag kunde dra isär & lägga över kompostgallren, där Tuffa & Bamse var. Usch vad blött det var!!
Bamse gick in i ringen som nr 11 och gick vidare. Det blev tyvärr ingen bästa hane/tik utan de som blev kvar av tikar & hanar fick tävla mot varandra?! Hur som helst så åkte vi ut då:( Men han fick bra kritik iaf!

Tuffa gick det bättre för!
BIR m.HP
BIG 1:a
BIS 4:a
Och bra kritik!

Här nedan kommer det lite bilder!





Tuffa vann även leksak, tuggben,godis och en hundbok!!




Jag & Bamse i blötan!!










Tycker att Bamse ser rätt nöjd ut:)








Tyvärr hade min fotograf satt sig i bilen när det var Tuffas tur, därav inga bilder när jag ställde henne:(




Nej, nu väntar kudden!! Börjar min första arbetsdag efter semestern imorgon!!


Hej,hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!