måndag 29 november 2010

Äntligen är det "värsta" över, mormors begravning...
Usch, det var såå j-la jobbigt. att man kan sakna någon så mkt att det gör svinont...
Hur som helst nu har det iaf släppt en stor sten från bröstet!
Nu får hon vila i frid, skönt....

Sitter just nu & väntar på att få gå till jobbet! känns såå himla bra att få gå dit:)
Har en massa bra arbetskamrater som är så duktiga på att "försöka" lära mig någonting ha,ha..
Kommer att ta tid innan jag kan maskinen helt, men gör faktiskt saker nu som jag aldrig trodde att jag skulle kunna för 2 veckor sedan!!

I lördags var vi ner till Ullared....FULLT MED FOLK ÖVERALLT!!!! Gick inte att gå med vagnen, så den fick stå, och så fick man springa runt & hämta kläder & tillbaka till vagnen igen phu!!
Gick ut när vi fått ungefär det vi skulle ha, Ida & jag alltså!! Magnus & Pontus hade gått ut för länge sedan då vi kom ut ha,ha!! Vi åkte till Jönköping och gick in på ett köpcentrum där istället...inte lika mkt folk, så där hittade Pontus & Magnus lite mer kläder. Skönt!!
Trafikvädret var ju inte att rekommendera att åka i....kaos var det! vid Ödeshög var det över 1 meter höga plogkanter!! som att vara uppe i fjällen:) dessutom hade det drivit snö över vägen på vissa ställen, usch!!

Men idag har det ju varit en riktigt fin vinterdag! tog en skogspromenad med Bamse & Tuffa
imorse! De sprang så jag blev nästan trött av att kolla på dem!:) (skulle nog behövt att springa med dem jag med...) Funderar på att prova GI-metoden, ha,ha.....

På Söndag ska Bamse med Lina & Nemo till Hammarö på utställning! Malin ska få ställa Bamse, eftersom jag känner att jag inte kan ta ledigt från jobbet:( Har faktiskt sett fram emot den utställningen....men, men så är det! Snällt av er att ni vill ta med honom iaf!! Tack!!
Nej, nu ska jag gå & fixa lite käk till mig & Magnus innan jag ska åka till jobbet!!
Hej,hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!