fredag 26 mars 2010

Noskvalster:(



Ja,usch! Vilka småkryp det finns, noskvalster! Både Tuffa & Bamse "snorklar" efter andan hemma.

Det låter så himla otrevligt, stackars djur! Har fått "Strong hold"så det är väl bara att hoppas på att det försvinner om ngra veckor.... ska tvätta allla fällar & mattor så kanske det hjälper lite..

Igår tejpade jag öronen på Tuffa igen:) Det ska sitta i 4 dgar igen, så får vi se om det blir ngn förbättring! Hon är så himla go! Hon har växt så nu är hon ikapp Bamse på höjden...vad ska det bli av tösen!?

Nu längtar jag sååå himla mkt efter "barmark" så jag kan köra igång med viltspår med Bamse! Har bestämt mig för att han ska bli viltspårchampion i år! :).....

Vore ju även lite kul om han kunde få 2 cert till på utställning!
Ja, drömma måste man ju få göra iaf!
Nej, nu ska jag jobba lite hej,hej!

4 kommentarer:

  1. Hej

    Stackars små som snosar runt.
    Ha en trevlig helg
    Kram

    SvaraRadera
  2. Det lät inge kul med snorkande hundar! Hoppas det går över snart.
    Ha nu en skön påskhelg
    kram

    SvaraRadera
  3. Hello! Märker att jag inte varit här på länge! En rottistjej har kommit till sen sist :) Kul!

    Hoppas hundarna kryar på sig snart!

    SvaraRadera
  4. Va duktiga ni är!! Pussa lilla Tuffa från Mormor

    SvaraRadera

Lämna gärna några tasstryck!