fredag 13 november 2009

Lite bilder!

Hejsan!
Här kommer lite bilder från dagens "aktiviteter":




Bilden nedan: Bamse ville göra reklam för de goda "Denta stix"


Snart är köket klart...här saknas elementskyddet, lite "byggnation" nedanför tapeten, en lång ekskiva som ska vara b.l.a under fönstret m.m.........kyl & frys ska bort så småningom & istället blir det två fräscha svarta "vitvaror". Tror det blir snyggt!


Dessa luckor har varit gröna! Så skönt med en annan färg!



På denna står det: "Kan du inte tala?" Tycker om den, har haft den sedan jag var liten!



Bilden nedan:
Visst är den söt? Har fått den av Ann-louise för att jag är en god Vän! Tack Ann-louise, vad du är snäll!!





Älgen



Carina & jag har hunnit med spåra idag också:

"Spåra"

Hon var superduktig!! Här hittade hon första leksaken, efter det kom en svag sväng!

Andra leksaken!


Tredje & sista leksaken! Nästa gång måste Carina göra ett mkt längre spår! Jojo är kanonduktig!






Här gör jag ett "påsläpp"!


Bamse hittade spåret, inga bekymmer!

Här tog det slut! Bra Bamse!




Hade lagt ett spår med 2 vinklar också!




Första vinkeln tog han bra!!

Andra tog han också jättebra!







Sedan blev det lite busingtime!
Här är Jojo i fin position!



Tänk vad fint man kan sitta då!

Nej, nu måste jag köra Pontus på Rinkbandyträning! Hej,hej

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!