torsdag 10 september 2009

Trimmad & klar!

Oj,oj nu var det länge sedan:(
Idag trimmades & duschades Bamse inför utställningen i Dingtuna på Söndag!
Hade ju tänkt att hinna åka till Inger & Torild (Kennel Donchellas) och få lite trimråd & tips ,men tiden bara springer iväg! Hinner ju inte med NÅGONTING numera!
Hoppas att min trimning hjälper Bamse att få ett till CERT (ha,ha...) Nejdå, vi kommer att göra så gott vi kan!
Nedan kommer det lite kort på Bamse och hmmm även mig..Har gjort ngt jag funderat på LÄNGE ha,ha..



Bamse med Idas sko....


Tyvärr så hade jag ingen som kunde hjälpa mig att ställa upp honom snyggt, men detta får duga idag!


Mattes snygging!!


Efter trimning & duschning blir man ganska hungrig:)


....och även jättetrött zzzzzzzzzzzzzzzz


Jaha, här kommer jag med typ tre decimeter kortare hår!! Hjäälp...........


Ngt kortare hår! Nu måste man ju gå upp ännu tidigare på morgonen för att försöka fixa till håret:( Det är jag INTE van, brukar bara slänga upp det i en svans ju!!)
Men det känns faktiskt JÄTTESKÖNT!



NEEJ nu måste jag gå ner & kolla på IDOL!
Hej svejs!!

4 kommentarer:

  1. Å vad härligt att klippa av sig håret, det vill jag med!
    Ses på söndag;)

    SvaraRadera
  2. Hej igen:)
    Emma undrar om Ida följer med till Dingtuna?

    SvaraRadera
  3. Vad snygg du var i nya frisyren. Du är ju skitpoppig nu .. blir ju lite avis. ;)

    Du såg väl att det var James på valpbilderna på min blogg? Ingen ny bebis inte, utan bara galna James när han var en söting. Ja han var söt men en riktig odåga vid den åldern. ;)

    SvaraRadera

Lämna gärna några tasstryck!