onsdag 29 juli 2009

Nationell utställning i Askersund 8/8-09

Jaha, idag fick jag PM för utställningen i Askersund!
Bamse ska in som nr 13 i ringen och vi ska hålla till i ring 3! Den här gången ska jag inte ställa till det för Bamse! Det var förra året som Bamse fick sitt första CK i Askersund, hoppas ju på ett bra resultat nu med, vi gör så gott vi kan! Han är ju iaf snyggast i mina ögon oavsett hur det går:)
Har ju inte hunnit med att skriva så mkt på bloggen! Men har inte legat på latsidan med träningen för Bamse! Tvärtom, vi har tränat lydnad varje gång vi tagit en promenad. Platsliggning, "sitt kvar", inkallning o.s.v! Han har blivit jätteduktig på att lyssna! Han är nästan jämt lös på gården, det är såå himla skönt! Vi har även varit ute vid hundklubben & tränat inkallning & apportering. Det går också jättebra!
Och givetvis har vi övat på agilitybanan också! Det går så där:)
Nej, nu måste jag jobba! Slutar om 5 timmar!

Hej,hej

2 kommentarer:

  1. vi skulle också egentligen varit i Askersund men, tyvärr blev d inte så...jag är långt hemifrån å jobbar då - men, ett stort lycka till dig å Bamse;)

    SvaraRadera
  2. Lycka till i Askersund vi håller tummar&tassar TACK Jennie för ja fick följa med å bada kram från Ebba

    SvaraRadera

Lämna gärna några tasstryck!