söndag 28 juni 2009

SEMESTERRRR!!!

Först & främst vill jag gratta min "gubbe", som fyller 34 år idag! GRATTIS MIN GODING!!

Jiippiii! Semestern är här:)
Igår gjorde jag min sista dag på jobbet innan semestern! Det var fint att få gå på semester lite tidigare än väntat! Jag jobbade nämligen extra en dag & bytte en dag, så då började min semester redan igår istället för på onsdag! Skönt! I Fredags hämtade jag ut mitt (& Bamses) utställningstält! Nu har jag övat, så nu kan jag nog sätta upp det i sömnen ha,ha,ha...
Det var större än jag tänkt mig, men det blir skönt med "tak" över huvudet iaf!!

Här följer lite kort från gårdagens & dagens "aktiviteter":



Gud va skönt! "Blått är vått" brukar man säga, men hoppas på att detta tält står emot lite väta:)
Mina blommor på verandan!



Nedan: "Hustomten" på verandan!



"Trädgårdstomten & Trädgårdsankan"




Nedan:
Idag firade vi ju min "gubbe"! Se så fina rosor han fick av min mormor! Av mig & barnen fick han en "elektrisk hyvelmaskin" och en låda godis!!



Var tvungen att fota våra fina Pioner!



Ett riktigt "sommarkort"!



"Men kära nån, kan inte Bamse få en liten bit tårta?" (Min mormor får dåligt samvete när Bamse tigger vid hennes sida ha,ha,ha!


Lite senare på kvällen åkte vi till Hedtjärn & badade barn & hund! Det var uppskattat av alla!
Bredvid oss var Lina, Mr L, James & Ahli! James simmade & simmade! Energiknippet!
Lina & jag kom överens om att träffas på Tisdag morgon & köra lite Spår & Sök! KL:07.00, härligt! Kanske blir en frukost i skogen då ha,ha!! Men vi skulle höras ang. detta imorgon!





Vet inte varför men Bamse trivdes bäst i blåbärsriset idag!



Men nu är det sovdags, igen! Tyckte nyss att jag gick upp.....
Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!