måndag 16 mars 2009

Träning

Hejsan!

Idag har Bamse och jag varit vid Folkracebanan och tränat lite!
Först körde vi lite lydnad och sedan fick Bamse spåra. Han var jätteduktig.
Efter det körde vi lite apportering med lina, det fixade han också jättebra.
Talade även med L.E.W ( en "gammal" klasskompis) och bestämde att vi skulle träffas med hundarna i hammarn på Onsdag fm. Det ser vi fram emot, ska bli kul!

Tro det eller ej, men jag och Bamse har börjat att jogga lite lätt. Vi var ute i Lördags och det känns idag kan jag lova!ha,ha....

Innan jag fick ut Bamse överhuvudet taget så låg han och sov (-räv)!!


"Jag ligger bra här matte"....


"Oh,kolla vad trött jag är! Helt avslappnad, du kan väl jogga själv..."


"Ha,ha här är det två som är utslagna efter en "kortare" joggingtur..."

Nej, nu längtar min kudde efter mig! God natt:-)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna några tasstryck!