söndag 9 november 2008

Utställning i Grängesberg!

Hejsan!

Jaha, då har vi klarat av denna utställning! Idag var Bamse jättestressad i ringen....skulle inte ha gett honom godis...Men hursomhelst, jag är nöjd iallafall!
Han fick en 1:a i UKL och en 4:a i UKKL. Är nöjd med detta resultat trots omständigheterna!!

Kritiken löd: Typ & helhetsintryck: UTMÄRKT, MENTALITET: UA "17 mån. Bra huvud, uttryck,hals & rygg. Djup bröstkorg. Vällagd skuldra. Aningen öppen överarmsvinkel, skulle kunna ha lite mer markerat förbröst. Utm. vinklad bak. Bra stomme & tassar. Rör sig bra bak, från sidan & fram.




"Är det aldrig min tur?"


"Lillmatte, Ida, försöker göra mig ännu finare! Men det går ju inte, för jag är redan snyggast!"


" Vidare till kkl! Kom igen Matte vi måste in nu!!!"


" Idag var det jobbigt att visa upp sig. Tråkigt att stå still!!"


" Här är min erövring idag, min 4:e platsrosett!! Matte hade velat ha en med ngn annan färg! Men jag tycker att grönt klär mig! Ha,ha..."


Får se när det är dags att lämna ett tasstryck igen! Nästa utställning är iallafall på Hammarö i Karlstad den 30/11!!
"Bamsekramar"

1 kommentar:

  1. Grattis till dagens resultat!! Jättebra jobbat... James ska på utställning nästa helg... (inofficiell i Eskilstuna). Ska bli spännande att se hur han sköter sig denna gång, sist hade han ingen lust. Oh well, så är det ibland. Kram Lina

    SvaraRadera

Lämna gärna några tasstryck!