tisdag 18 november 2008

Mycket bus blev det...

Oj,Oj! Vilket väder vi fick idag! Bara för att Sandra och Kaxxa skulle komma och hälsa på, var det tvunget att ösa ned snöblandat regn!!

Men vi stod emot vädrets makter och tog en "långpromenad".... Det var ganska skönt ändå bara man kom iväg..
Det blir ju en social träning för hundarna, att kunna gå utan att leka och busa (det kommer ju sedan..)!

Det var ganska skönt att komma in också! Det var bara att sätta på "pannan" med kaffe och värma bullarna i micron!

Efter det blev det en lång pina med mutor för att sitta snyggt bredvid varandra(hundarna alltså)så att det skulle bli fina bilder HA;HA!
Det var godis och jaa..yyl från de två mattarna! (Tur att det inte kom någon och såg och hörde det!!)


Mmmmm...inte Marabou men väl en god benknut!

"Jag skulle vilja ha den knuten...."

" Titta så fint vi kan sitta när det finns godis uppe i luften!"


"Nej, nu du! Jag hittade ett mkt godare ben än benknuten, lite hårigt kanske..."



"Nu känner nog Kaxxa sig lite kaxig tror jag ha,ha,ha!"




Hoppsan ett kort på sniskan!





"Kolla, visst är jag snygg!"

Tack så mkt för idag Sandra och Kaxxa! Detta måste vi göra om, förhoppningsvis med finare väder, i skogen med lite spårläggning kanske!
Vi hörs/ses
Bamsekramar från oss till er



1 kommentar:

  1. Naaw va gullig du är!!!
    Ja detta måste vi göra om snart!!
    Jag ska lägga över mina bilder till datorn nu så får vi se...hehe
    Stor Kram Sandra

    SvaraRadera

Lämna gärna några tasstryck!