onsdag 17 juni 2009

Mc donalds!

Hejsan!
Igår fyllde min mormor 80år!! Åkte till henne med tårta redan kl: 9.30 på morgonen:)
Så här hade jag dukat upp inne på mormors rum! Vi hade jättetrevligt, min morbror från Stockholm & en vän till honom kom & firade mormor också!


Efter morgonkalaset åkte vi hem för att hämta lilla Jojo! Hon ska vara hos oss till imorgonkväll! Matte m. fam. är nere i Göteborg och har det skönt, äter gott , shoppar & åker karusell!


Här väntas det mat!!





Bilden nedan:

Till kvällen firade vi mormors 80-åskalas igen med fler släktingar, på Mc donalds!:)
Jag kan lova att det var uppskattat av mormor!



" Det här är den bästa maten som finns!"




Nej, det var gårdagen det! Nu ska jag fixa lite snabb lunch, sedan ska vi träffa Lina & James!
Hejsvejs!

1 kommentar:

Lämna gärna några tasstryck!