torsdag 26 februari 2009

Utmaning!

Jaha, nu har man blivit utmanad via bloggen!
Jag blev utmanad av Lina EW!
5:e mappen och 5:e bilden blev,tro det eller ej, jag och E-type! Ha,ha trodde inte att det var sant när jag räknade bilderna och det blev denna! Klockrent!

Denna bild är tagen uppe i Sälen, Lindvallen, vintern 2007! Det var RIX FM som hade en turné
där!


Vad tycks? Jag skämdes inte tydligen......(Det är jag längst ned till höger i bilden..hmmm..)
Jag ÄR nykter!
Jag ska nu utmana 5 bloggare och det blir: "wildeman", Sandra, Freddan, Jette & Oscar och Johanna Hilda & Edda! Det ni ska göra är att:
1. Gå in i din dator, välj 5:e bildmappen.
2. Lägg in den 5:e bilden (från den 5:e mappen) och berätta lite om bilden.
3. Utmana 5 andra bloggare!
Lycka till!

2 kommentarer:

  1. Fan vad klockrent att det blev den bilden - du ser ut som han på julafton haha Arapapapapa.....haha

    SvaraRadera
  2. Sketa frän bild. :)

    SvaraRadera

Lämna gärna några tasstryck!